Dagens to-do's

Idag ska vi stanna inne. Mitt knä behöver vila sig lite från alla promenader och jag har lite saker som behöver tas itu med under dagen. Första prio är att göra klart ritningen på köket till lägenheten, för idag ska vi åka och köpa de första skåpen och börja bygga ihop dem! Andra prio är att tvätta. Det känns som om jag inte har ett enda rent plagg att ta på mig. Vilket egentligen betyder att mina favoritplagg ligger i tvätten och allt annat som hänger i garderoben vill jag inte ha på mig.
Vi stannar inne idag också för att det är ett konstant snorflöde ur Elliots näsa, och eftersom det ändå inte är så fint väder ute så kan vi stanna inne och se om han blir lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Madde! :)Ja visst gör jag designer men har tagit bort klickpluppen i sidospalten eftersom jag fick uppåt 20 föefrågningar varje dag :P vat liite jobbigt men är helt OK när någon frågar såhär! Mejla mig! [email protected]!

2010-04-07 @ 10:33:53
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0