En lugn stund

Idag vet jag inte vad som varit fel riktigt, men jag har varit fruktansvärt lättretlig och lättirriterad. Jag höll på att bli knäpp på att Elliot var grinig imorse när vi hade åkt till lägenheten, och när min bror började retas med mig för att jag glömt nycklarna till lägenheten och Johan hade åkt iväg för att spela paintball så höll jag på att börja böla av att jag blev så irriterad och less. Hoppas imorgon blir en bättre dag..

Nu sitter jag uppe och tar en liten stund för mig själv framför Wallander-filmen som sänds på 4:an, det är skönt att bara få rensa tankarna lite och få andas och bara slappna av. Det är inte ofta som man får det, så eftersom jag inte är tillräckligt trött än och Johan tog Elliot och gick och la sig så passade jag på att stanna uppe en liten stund ensam.

Imorgon blir det nog en promenad, men samtidigt är jag så himla opepp nu för tiden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0