Förändring?

Idag ska jag klippa mig! Det var mer än ett halvår sen nu. Jag är så dålig. Varje gång jag är hos frisören så lovar jag mig själv att jag ska ta bättre hand om mitt hår och klippa det oftare, men inte fan blir det så. Det slutar med att jag klipper mig tidigast ett halvår senare, när jag är så trött på mitt hår så jag vill kräkas. Mitt hår växer rätt fort och blir som svinto när det inte sköts om, men ändå kan jag aldrig lära mig att sköta om det.
Tillbaka till rubriken. Förändring. Jag har de senaste åren klippt mig i samma frisyr, inte så värst mycket modifikationer, utan det blir nästan alltid att jag behåller det mesta av längden, tar bort det slitna och klipper upp det lite. Men denna gång blir det nog en stor ändring, om jag inte bangar ur i slutet eller om frisören starkt avråder mig från det. Men vi får se, slänger kanske in en bild på resultatet sen! Ska till Harmoniq klockan 17, så snart är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0