God morgon, god morgon...

...hör fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon i kör!

Jag hör inte direkt fåglar sjunga, men en god morgon är det. Vi vaknade och myste i sängen en stund, sen gick vi upp och satte oss och åt en redig frukost och nu sitter vi här vid matbordet. Johan kollar på något avsnitt av The ultimate fighter och Elliot äter kex. Jag kände att det var dags för ett blogginlägg. Men det blir ingen bild på min nya frilla riktigt än gott folk, det får bli senare.

Idag är planen att vi ska hålla på i lägenheten. Hallen ska målas klart idag, fondväggen i vardagsrummet ska tapetseras och vi ska börja montera köket! När jag var hos frisören igår så var Johan och mina svärföräldrar och köpte köket, så det är bara att börja skruva ihop skåp. Förresten, det ska bli roligt att se hur det blir när vi ska försöka tapetsera vardagsrummet. Väggen är sex meter lång och tapeten ska tapetseras vågrätt, inte lodrätt som man normalt brukar göra. Så det ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Rita ett streck som är vågrätt på väggen i samma höjd som den första våden ska sluta så ni har något att rikta den mot. Sen rulla ihop våden och rulla ut den medan ni sätter fast den. Lite jobbigt att stå med en 6 meters våd. Bara några tips. Lycka till :-)

2010-04-10 @ 09:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0