God morgon

Idag är det sannerligen en god morgon. Solen skiner ute och jag är utvilad och mätt. Väntar på att klockan ska bli lite mer så att vi kan gå ut på en uppfriskande promenad i det fina vädret. Måste även förbi affären och köpa lite frukost.

Planerna för idag är att gå en liten sväng till öppna förskolan efter lunch. De öppnar halv ett, så vi hinner vara där ett tag innan min bror kommer hit. När han kommer ska vi ta och promenera till lägenheten och börja förbereda för golvläggningen i hallen, och när Johan slutar ska vi till IKEA och köpa golvet och flyttkartonger. Denna veckan ska jag börja packa ner klädkammaren och det mesta av allt köksporslin.

Nu ska jag spela lite Peggle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0