Hosta

Natten som var till idag var inte rolig. Elliot är jättehostig och har vaknat titt som tätt av att han har hostat, och då vill han ha nappen, så då måste vi också vakna till för att stoppa i den.. Så vi är nog trötta allihopa idag. Elliot har sovit i nästan två timmar snart, han fick bada och sen blev han trött och ville sova. Så jag har varit lite flitig och plcokat ur och i diskmaskinen och så har jag skrivit inköpslista och planerat matsedel för de kommande veckorna. Nu ska jag slänga mig en liten stund på soffan hade jag tänkt mig.

Planen för idag var att vi skulle ha åkt till Cissi och Henke under dagen och sen skulle Johan komma dit ikväll så att vi kunde spela sällskapspel och laga middag, men nu när Elliot hostar så dant och är så trött så blir vi hemma. Vi kanske vågar oss ut för att handla lite eftersom kylskåpet gapar tomt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0