Jag är så bra!

-1,4 kg! Visserligen på två veckor, men det är ju ändå 0,7 kg per vecka. Har i snitt gått ner 0,6 kg i veckan sen jag började nu för 13 veckor sen, sammanlagt 7,8 kg! Jag tycker faktiskt att jag är duktig, även fast vi syndar lite då och då, men det tycker jag man kan få göra. Jag håller mig iallafall inom min budget varje vecka, använder nästan aldrig upp hela veckorbonusen heller. Har nog aldrig hänt när jag tänker efter.

Nu kommer snart mina svärföräldrar och tittar på Barcelona-Inter här hemma. Men det blir nog inget för mig, ska nog sova tidigt ikväll, är jättetrött och har varit det hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Tycker du är sjukt duktig!!!

2010-04-21 @ 12:15:25
URL: http://metrobloggen.se/helenaedvardsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0