Minus?

Idag är det vägning som gäller. Var inte där förra veckan eftersom jag visste att det inte skulle vara någon skillnad alls sen veckan innan. Syndade lite på söndagen innan, så jag får skylla mig själv.. Men idag ska jag dit iallafall, klockan sex som vanligt. Stod på vågen imorse utan kläder och då stod den på -1,4 kg sen förra gången för två veckor sen. Men nu med kläder på var det bara -0,5 kg skillnad från förra gången, men då har jag samtidigt ätit en stor sallad för inte så längesen. Så får hoppas lite av den försvinner innan jag ska dit så det blir lite mer minus, hehe.

Kommentarer
Postat av: J0k3.se

Själv försöker jag gå upp i vikt, men det går inte bra alls ;/ Har verkligen inte behärskat det där med regelbunden kost.. Ibland blir det en macka om dagen och ibland äter jag typ 2 gånger på samma dag :) Tanken var att dricka mindre cola så jag blir mer hungrig men jag måste ju dricka mer cola för att orka spela och plugga! :D Har börjat gå till gymmet för att träna/simma ibland lite iaf, hoppas det hjälper :) Lycka till!

2010-04-20 @ 16:02:40
URL: http://www.J0k3.se
Postat av: Morbror Jonas

Duktig du är syrran. Borde också ta tag i det där. Måste bara få pappa att skriva på mina gympapper. Måste betala med autogiro. Och man måste vara 20+ så han måste göra det. Kul att det går framåt för dig :)

2010-04-20 @ 21:10:11
Postat av: Johan

Du är bäst älskling!



2010-04-21 @ 09:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0