Playdate

Idag blev det inte direkt sovmorgon för våran del, Elliot vaknade redan vid sex och låg sen och sprattlade i en halvtimme innan det blev stora protester över att vi inte ville vakna. Så det var bara att pallra sig upp i ottan och göra frukost.

Planen för idag är att åka ner på stan efter lunch och strosa där ett litet tag. Tänkte titta på en liten smidig platttång, eftersom jag nu har så kort hår att platta så är den stora så otymplig. Jag får inte riktigt tag på håret i nacken, så det står lite åt alla håll. Vid två ska jag hem till Klara och lilla Ella för en playdate. Beda och Kerstin kommer också. Klara och Beda träffade jag genom Min bebis när jag var nygravid, och de fick också barn i juni förra året.

Nu väntar jag bara på att pappa Johan ska komma hem från jobbet och äta lunch så att vi kan ta oss ner på stan!

Ikväll ska vi äntligen lägga golvet klart i hallen förresten! Min bror kommer i eftermiddag och hjälper till, så snart är det fäääääärdigt!

Kommentarer
Postat av: Erika

på maxi, hälla hade dom små plattänger från babyliss! Inte allt för dyra tror jag dom var heller :)

2010-04-21 @ 10:56:23
URL: http://kalltrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0