Recept

Jag lagar nästan all mat här hemma efter recept, av den enkla anledningen att jag då inte behöver räkna ut alla ProPoints. Så jag lagar efter Viktväktarnas egna recept, där allt är föruträknat. Idag testade jag ett nytt recept, pasta med skinksås. Det var jättenkelt att laga och det var jättegott. Endast nio PP också! Så det blir det till att äta det tilll lunch imorgon också.

Funderar på om jag ska börja "matblogga" litegrann, kanske lägga ut recepten som jag lagar, så att ni andra också kan få lite idéer om ny mat att göra. Vad säger ni om det, skulle det vara intressant?

Kommentarer
Postat av: Elina

Jaa, jag skulle uppskatta matbloggning med lite recept o så :) Bra inspiration!

2010-04-08 @ 00:19:22
URL: http://elina-sofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0