Regnet hänger i luften

Mitt skavsår gör fortfarande ont, så vi stannar inne idag med. Med tanke på vädret hade vi nog gjort det iallafall. Behöver tvätta idag igen, måste tvätta upp allt som ligger nere i tvättstugan tills på onsdag. Då kommer det rörmokare och tittar där nere. När mina svärföräldrar flyttar in här (för er som inte vet, så hyr vi det här radhuset vi bor i av mina svärföräldrar) så ska de ha någon form av tvättstuga/badrum där nere. Så jag måste tvätta de typ 5-6 maskinerna med tvätt som ligger slängda i högar där nere..

Men vad ska man göra mer än att tvätta idag då? Jag menar, så lång tid tar det ju faktiskt inte att slänga i tvätt, plocka ur den och hänga upp den. Så vad ska man göra när tvätten tvättas? Funderar på att börja titta på DVD:n med kultserien Bangkok Hilton som jag köpte för ett tag sen och försöka få Elliot att börja krypa. Det går lite segt på den fronten, min lilleman är lite för lat och kanske lite för bortskämd.


Kommentarer
Postat av: steff

oj, säg sen om den var bra :) Kram kram

2010-04-09 @ 13:56:03
URL: http://www.elisabethstephanie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0