Shopping

Åkte ner på stan efter lunch idag ju, och det blev en del handlat.
  • En solhatt och en Star Wars-keps från Lindex till Elliot
  • En vit BH från Lindex
  • Sällskapspelen "Lika par leka bäst" och "Bondespelet"
  • En liten kalender till mig eftersom jag är så galet tankspridd nu för tiden
  • Ett par röda vårskor till mig från Skopunkten
  • En miniplattång
Allt kändes behövligt faktiskt, allt förutom sällskapsspelen. Men de är ju samtidigt roliga att ha, och det var faktiskt halva reapriset på Åhlens, så det blev bara 125:- per spel. Då tycker jag faktiskt att man kan passa på.

Kommentarer
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Ah okej :)

jag har ingen koll alls :D

2010-04-21 @ 18:00:39
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0