Snart...

...är ännu en dag i våra liv avklarade. Från halv elva till halv fyra var vi på Öppna förkskolan. Det är så bra för Elliot att vara där, han behöver verkligen den stimulansen. Han älskar andra barn, de är lite roligare att leka med än gamla mamma hela tiden. Sen får ju jag lite stimulans av att träffa andra mammor också, det är roligt att dela erfarenheter och få tips om allt möjligt. Elliot gillar ju att sjunga också, och idag var vi med på två sångstunder. När vi gick hem hann jag knappt lägga ner honom i vagnen innan han sov. Det är också bra med att gå dit, han får bränna en massa energi och sover en lång stund efter vi kommit hem. Han sover fortfarande, så i 1½ timme har han sovit nu. Imorgon ska vi till öppna förskolan igen, men då blir det bara en ltien sväng. För sen ska vi packa ihop lite grejer till Elliot eftersom han ska sova hos sin morfar och mormor Lotta imorgon natt! Vi ska för första gången på länge ha nattbarnvakt, vi ska hem till Johanna och Gustaf och träffa Olof som kommer hit från Göteborg och ta oss något gott att dricka och bara slappna av!



De har roliga leksaker på Öppna. Förresten, lägg märke till Elliots lock i nacken. Funderar på att klippa honom. Hans hår i nacken är jättelångt, men allt annat är ganska kort. Fast det är ganska charmigt också, så jag vet inte hur jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: J0k3.se

Han är så jävla söt. Jag måste börja jobba på förskolan han ska gå på så jag får busa lite med honom :D



Hoppas det blir skönt för er att få koppla av lite imorgon, det förtjänar ni :) (eller du iaf, johan förtjänar ingenting för han är sämst!!) :P

2010-04-15 @ 23:06:27
URL: http://www.J0k3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0