Torka

Här var det bloggtorka. Jag har haft några dagar nu när jag inte direkt har känt för att skriva. Slängde in några tävlingsinlägg igår kväll, men kände inte riktigt för att skriva något annat. Det sker inte så mycket nu heller, speciellt inte när vi har varit hemma hela veckan. Det blir nog inge öppna förskolan på hela veckan, vill inte gå dit när Elliot hostar fortfarande.

Idag har vi varit ute och gått. Gick till Barnshopen och lämnade in de kläder som jag rensade ut ur Elliots byrå igår, så att de slipper ligga och ruttna i något hörn här hemma. Vi vet ju inte om vi någonsin kommer skaffa fler barn, och om vi kommer göra det, så kommer det ändå inte ske på flera, flera år. Så därför känns det onödigt att spara alla kläder ifall att vi får ett barn till. Och vad är det som säger att det blir en pojke nästa gång också?  Vi har sparat de kläder som har ett sentimentalt värde för oss, t.ex. första kläderna och det han hade på sig hem från BB, men that's it.
Efter vi hade varit på barnshopen gick vi upp mot Malmaberg, och svängde sen av på Tråddragargatan för att sen gå hemåt. Så det blev en rätt lång promenad. Tro mig att jag var trött när jag kom hem, var redan trött när jag gick hemifrån. Nu sitter jag och väntar på att Top model ska börja och att Johan ska komma hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0