Tvätt

Jag hatar att tvätta. Eller egentligen inte, men när jag MÅSTE tvätta så är det tråkigt. Annars kan det vara lite kul, jag får någon konstig känsla av eufori i kroppen när maskinen drar igång och den är full med tvätt. Sen att man måste hänga upp den tar alltid emot, men allt är inte lätt här i livet.

Vad ska man hitta på en dag som denna då? I have no idea. Tänkte att vi skulle gå till Öppna förskolan, men de har utedag idag fram till halv 12, och jag känner att Elliot inte får ut så mycket av att vara ute. Han tycker det är kul att gunga i fem minuter, sen vill han inte mer. Men nästa tisdag ska vi iallafall dit, för då är det barnvagnspromenad på schemat!
Men tillbaka till idag. Vill ut på en promenad, men eftersom jag drog upp mitt skavsår igår igen, så är det nog inte så skönt med en promenad. Men om det går bra att sätta på mig skorna och det inte gör allt för ont så kanske vi tar en sväng ner till ÖSter mälarstrand igen. Dock ska en bok med isåfall, så jag har något att göra när vi väl kommer dit. Jag räknar med att Elliot sover då förstår ni, och det brukar stämma.

Nu ska jag iallafall sätta ner Elliot i ett bad, ser ut att behövas då han har smör i hela ansiktet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0