Vad hände?

Fick nyss en jävla fart här hemma. Började med att jag skulle ta upp tvätten ur tvättmaskinen och lägga i ny smutstvätt. Kom då på att det var lika bra att fixa iordning lite därnere eftersom att rörmokarn kommer imorgon, så jag plockade upp nästan all tvätt från golvet och dammsög, kastade gamla förpackningar med tvättmedel, rensade lite kläder, dammsög hallen, hängde upp tvätten, dammsög soffan, plockade undan i köket och lite mer plock överallt. Kan ju tillägga att från "rensade lite kläder" och framåt, så var inte det för rörmokarn skull.. Tror faktiskt inte han bryr sig om ifall jag har dammsugit soffan eller inte... Men han vill nog kunna komma fram i tvättstugan, så det var faktiskt nödvändigt att rensa lite där.
Nu är jag iallafall helt slut, och jag tänkte få min son att sova en liten sväng nu. Han får plötsliga vredesutbrott lite titt som tätt just nu, vilket indikerar trötthet. Det är lite roligt faktiskt. Han kan sitta jättefint och pilla med något, sen skriker han rakt ut så att det ekar i huvudet, sen återgår han till sitt pillande igen tills nästa utbrott kommer. Blir dock lite tröttsamt för huvudet efter ett tag.
Så nu säger Elliot god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0