Värme!

Det har inte blivit något inlägg tidigare idag för vi har njutit av solen ute på altanen. Planen på morgonen var en långpromenad till Öster mälarstrand, men eftersom mitt skavsår aldrig läker så kom vi ungefär 200 meter innan vi vände hem. Elliot sover i min famn just nu, och när han har somnat in riktigt ska jag flytta över honom till hans säng så att jag kan plocka undan lite grejer.

Tittar på Oprah just nu, de var nyss hemma hos en familj i Köpenhamn. De hade ett väldigt modernt inrett hem, rätt snyggt, men samtidigt så kallt! Inte mysigt alls, vita väggar utan något alls på väggarna. Sen hade de ingen dörr till toan heller, de hade skjutbara glasväggar.. Så vill jag aldrig bo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0