2:13

Så hette filmen som vi såg igår kväll. Den var faktiskt ganska bra. Handlade om en seriemördare, profilerare och sånt spännande. Nackdelen var dock att vi inte kom igång med filmen förrän vid tjugo i tio, och då var jag redan trött, så jag höll på att somna hela filmen. Tror till och med att jag slumrade till några minuter ibland. Så det blev inte så sammanhängande för mig, hehe.

Idag var vi uppe med tuppen, Elliot började klättra på mig vid sju. Han flyttades över till våran säng någongång inatt, vilket inte jag har ett minne av.. Har hunnit med en dusch under tiden Johan är hemma, det är ganska skönt att hinna det innan han åker till jobbet.

Hade tänkt ta en promenad idag, men det spöregnar ute.. Får hoppas det inte blir översvämningar som i södra delen av Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0