Bränt var det här!

Sitter här i min ensamhet. Johan borta på svensexa fortfarande, Elliot sover och syster Moa blev nyss hämtad av pappa. Elliot var helt utmattad av allt lekande med moster idag, så det tog inte lång tid innan han somnade när hon åkt. Finaste Helena var här på en fika ett par timmar också. Det var så härligt att ses igen, det var ändå nästan ett år sen senast. Det blir lätt så när man bor 20-30 mil ifrån varandra. Men jag håller på att få henne att överväga att flytta tillbaka snart, hihi. Så hör du det Helle, kom hem igen!

Jag har bakat idag, med varierande resultat. Brände första plåten bullar, men det blev ändå 4 lyckade plåtar till. Måste faktiskt säga att jag är ganska nöjd med mitt första bullbak någonsin. Gjorde också ett tjog muffins också, men det gick mindre bra. Första gången äggklockan ringde så var de inte klara, och jag tänkte att de fick vara inne ett par minuter till. Det var bara det att jag glömde plåten så de var nog inne i 10 minuter till. Några blev bra, men det blir nog till att vispa ihop en smet till sen..

Kommentarer
Postat av: Helena

Om jag får jobb i Västerås. Så kommer jag och gör dig sällskap!

tack för fiket käraste <3

2010-08-22 @ 23:13:59
URL: http://metrobloggen.se/helenaedvardsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0