Dammsuga, torka golv, damma, plocka..

Det känns inte som om jag gör annat här hemma än att städa om dagarna. Har lite städmani, det kan jag erkänna, jag gillar att ha det snyggt och rent runt omkring mig. Var sak på sin plats. Så lite får jag väl skylla mig själv. Men det är samtidigt inget jag kan rå för. Men jag kan verkligen få ångest över att inte sängen är bäddad. Jag mår dåligt ända till jag har bäddat. Jag dammsuger 2-3 gånger om dagen för jag klarar inte av att det är smuligt på golvet.. Vet inte hur jag ska göra för att vänja mig av med detta och acceptera att det inte gör något att inte pusslen i Elliots rum ligger där de ska just nu.

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag önskar jag hade mer ork till å städa! Måste va skönt å jämt ha de rent å snyggt! Själv vill jag städa jämt, men orken är inte alltid med...

2010-08-13 @ 12:23:42
URL: http://dhinkelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0