En rolig liten olycka

Hände en ganska rolig sak här hemma idag. Elliot satt och lekte så fint i sitt rum och då passade jag på att slappa lite i soffan och spela lite Alfapet. Vad jag inte hörde sen var att Elliot gick ut i köket och lyckades öppna skafferiet. Efter en stund kommer Elliot in i vardagsrummet och tuggar på något som jag först tyckte som ut som papper. Det visade sig vara formfranska.. Då hade han lyckats öppna påsen med formfranska som nästan var full och så har han tryckt i sig några tuggor från varenda macka.. Så vi hade formfranska på HELA köksgolvet och jag kunde inte göra annat än att skratta åt misären. Elliot var iallafall nöjd..

Kommentarer
Postat av: Malin

Ibland visar de små oss klart och tydligt vad de vill. Kanske var han hungrig just då :)

2010-08-12 @ 12:26:50
Postat av: Emma

Hehe, busunge. :) Melina var förjäklig innan jag fick upp grinden i köket.

2010-08-13 @ 12:51:17
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0