Finbesök

Grown ups var en superbra film, verkligen sevärd, iallafall för er som gillar komedier. Maten var supergod och vi åt tills vi höll på att sprängas. Dock var det inga nyttigheter som åts igår, varken i biosalongen eller på resturangen. Dock hoppade vi desserten, hade ändå bara pinat i mig den eftersom jag var så mätt efter både god förrätt och varmrätt. Men nu får det vara slut på "unnande". Imorgon blir det smörgådtårta och kanske en bulle som får slinka ner, men på tisdag ska jag och svägerskan Anna och testa på Zumba och förhoppningsvis hittar jag en träningsform som jag gillar. Och då ska de sista kilona till mitt nästa delmål bort!

Idag kommer min lillasyster på besök, hon ska få vara lite barnvakt medan jag bakar och donar till kalaset imorgon. Men jag avvaktar med det mesta av städningen, iallafall dammsugning och golvmoppning, det blir ändå skitigt på en gång igen.. Helena kommer också och säger hej en sväng! Hon är på besök från Bengtsfors och glömde inte bort sin Madde, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0