Kvällspromenad

Min svägerska Anna ringde nu på kvällskvisten och frågade om jag och Elliot ville följa med på en liten promenad, så vi hakade på. Det blev en rask promenad fram och tillbaka till Anundshög. Kanske lite för rask för mig som har noll flås, blev andfådd och fick håll efter tio meter, men försökte hålla takten uppe. Nu är jag ganska trött, men det var skönt att komma ut en sväng. Roligt att ha sällskap med någon också, jag tycker det är så tråkigt att gå själv..

Jag sitter nu och kollar på Whip it och väntar på att min käre son ska visa lite trötthet. Han sov ju ganska sen middag idag, och då blev allt förskjutet. Men snart ska han få en flaska välling och få sova. Vet inte om jag sen ska sitta uppe och vänta på Johan eller om jag ska gå och lägga mig. Kanske läsa ut boken som jag håller på med. Jag har ju ingen aning om när han kommer hem, även om jag vet att det troligtvis inte blir allt för sent.

Nu ska jag nog ta och blanda iordning den där vällingflaskan och försöka få en liten kille att somna sött i famnen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0