Målning

Idag har jag målat inne i klädkammaren. Har målat hyllan som täcker två av väggarna och jag har målat dörrkarmen. Nu ska jag fortsätta med att måla golvsocklarna, och sen när Johan komme rhem ska vi stryka på ett lager färg på väggarna. Hade tänkt skippa det först, men nu när jag har målat lite utanför med träfärgen så tänkte vi att vi lika gärna kan göra det, så att det blir så snyggt det kan bli.

Jag har också tittat på heltäckningsmattor, hittade en snygg för ca. 300:-/kvm. Klädkammarn är ganska liten, knappt 1½ meter bred och kanske 2-3 meter lång, så det blir ju inte många kvadrat att tala om. Men vi får åka runt och kika lite om vi hittar någon snygg matta att lägga in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0