Oväntat besök

Fick besök av min pappa a.k.a. Elliots morfar för ett tag sen. Vi drack lite kaffe och åt en kaviarmacka och pratade lite. Det kan vara skönt att prata med pappa ibland, då vi är ganska lika till sättet och kan prata om allt möjligt.

Har haft lite annat oväntat besök idag också, i form av getingar.. Brukar inte svära här, men fy faaaaan. Vart kommer de i från? Under de senaste två timmarna har jag slagit ihjäl 15 stycken getingar. Var tvungen att slå igen balkongdörren och fönstrena som jag hade öppnat för att vädra, för de bara fortsatte komma. Har hört att om man slår ihjäl en geting i närheten av ett bo så kommer det oftast fler getingar, så jag börjar fundera om det finns något bo här i närheten. För som mest hade vi 5 getingar här inne samtidigt. Hmm, skulle vara roligt att kunna ha fönstert öppet.

Tittar med ett öga på någon slags stand-upkonsert med Dave Chapell på 1:an nu, ska nog ta och lägga dit mitt andra öga också och stänga ner datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0