Sliten

Fick en rejäl släng av trötthet alldeles nu, vilket inte alls passar sig då vi ska ha hem någon människa från Skandia hit för att prata om försäkringar snart. Om en timme kommer han, och det känns som om jag kommer sova sittandes i soffan tills dess.

I lördags när jag var på möhippa kopplade Johan och mina svärföräldrar in tvättmaskinen här hemma, och idag har jag tvättat i den för första gången. Det är så sköööönt att ha tvättmaskin i lägenhet, så man slipper springa ner i tvättstugan. Vi har dock aldrig gjort det här, vi har tvättat ute hos mina svärföräldrar istället. Men har hört att tvättstugan här ska vara bra iallafall.
Nackdelen med att tvätta här hemma och inte i tvättstugan är att vi inte har någonstans att hänga tvätten. Iallafall inte om man tvättar mycket. Vi har en grej i duschen som vi kan hänga på, men bara en liten maskin tvätt. Vi har också en stor tvättställning, men ingenstans att ställa den. Vill inte direkt ha den mitt på golvet i vardagsrummet.. Så det får bli att tvätta en gång om dagen för att slippa tvättberg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0