Upp, upp och iväg!

Slänger in ett inlägg medan jag väntar på Johan. Han kommer hem från jobbet om tio minuter, och då ska vi ge oss iväg. Funderar på att cykla från radhuset (där cykeln fortfarande står) och hem bara för att se att den funkar och att den känns bra att cykla på. Får se om vi monterar cykelstolen på den ikväll också, eller om den får monteras någon annan dag.

Sen ska vi vidare till systemet. Ska plocka upp några Xide bright. De är perfekta för mig som håller mig ifrån onyttigheter, för de innehåller inget tillsatt socker! De smakar rabarber och granatäpple och är lite mer sura än söta i smaken, vilket jag gillar. Så det här blev ett litet tips om ni vill ha något nyttigt till festen.

Kommentarer
Postat av: anna G

Det blev ca 1,7 mil cyklande igår :-) Jag har försökt rita upp rundan på eniros karta...

2010-08-15 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0