Cykel

09.00 imorse kom min svärmor hit, och vi begav oss ganska snabbt vidare till Elliots gammelmorfar och gammelmormor. De hjälpte mig att montera ihop min nya cykel som vi köpte för ett tag sen, men som vi inte kunnat montera eftersom jag inte haft de verktyg som behövts. Så nu har jag äntligen en cykel, som ska användas flitigt! Fundera på om vi ska ha cykelvagn som kan göras om till barnvagn, eller om man bara ska köpa en vanlig cykelstol till Elliot. Det skulle vara smidigt att han en cykelbarnvagn eftersom att vi då kan använda cykeln om vi t.ex. ska ner på stan. Annars får vi ju inte med oss vagnen, och då går det ju inte.. Men kommer man verkligen använda den så mycket, så att det är värt att investera i? Eller räcker det med att bara ha en cykelstol?

Tror ni att det är värt att investera i en cykelvagn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0