Besök!

Jag håller på att bli lite smått knäpp, och Elliot också, på att gå runt här hemma. Eftersom Elliot är snorig och hostar fortfarande, så vill jag att han ska ha kryat på sig lite mer innan vi ens går ut på en promenad. Men det är ganska påfrestande att gå runt här. Elliot är jättegrinig av att vara hemma hela tiden, han vill inte leka med mig ens. Det enda som funkar är att sitta i knät, och det är knappt att det funkar heller. Längtar tills nästa vecka när vi troligtvis är friska och kan gå på promenader och till öppna förskolan igen!

Eftersom inte vi kan gå ut, så får vi besök hit idag! Min kusin Malin har två barn, Molly och Castor, och Castor är bara en månad äldre än Elliot. Vi umgicks när barnen var nyfödda, men nu var det längesen vi sågs! Så de kommer över snart så att barnen får leka lite med varandra. Tror Elliot verkligen behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0