Dagens planer

Halv ett ska vi till BVC idag, 10-månaderskontroll står på schemat. Tror att det kommer gå galant! Jag vägde och mätte ju Elliot för ett par-tre veckor sen på öppna förskolan, och då vägde han 10300 gram och var 75,5 cm lång. Gissar därför på att han har växt en centimeter till och att han väger 10450 gram idag. Tror inte det är större skillnad än så.
Efter BVC ska vi gå till Pettersberg och träffa Beda + Kerstin och Klara + Ella. Senast vi sågs var för ett par veckor sen. Men efter det blev alla barnen sjuka, och därför har vi inte kunnat ses förrän nu. Får väl hoppas att vi lyckas hålla oss friska alihopa efter den här träffen nu!
När Johan slutar så kommer han och hämtar mig, sen blir det kanske att åka och kolla på vagnen. Vi ska också åka till lägenheten och måla lite och börja montera lite möbler.



Satt nyss och kollade igenom en massa bilder, och jag kan inte låta bli att slänga upp den här bilden på en liten, liten, liten Elliot. Tänk att han bara har strlk 50 på de där plaggen..

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin blogg du har. Jag tar och klickar på bloglovin knappen så jag kan följa er :) Kram

2010-05-12 @ 11:09:14
URL: http://sannasara.blogg.se/
Postat av: Kim

Vilken sötnöt! Min klädsmak också, brunt, vitt, gult.

2010-05-18 @ 23:35:28
URL: http://kimarlicebjerregaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0