En sån där röding

En röd dag alltså. Vilket betyder att idag är pappa hemma med oss! Det är så skönt det här med röda dagar lite då och då, sepciellt när de liggerpå en sån dag som en torsdag. Veckan blir helt plötsligt kortare, och roligare. Något osm inte är roligt idag dock är att solen lyser med sin frånvaro. Jag som hade sett fram emot att gå en långpromenad i solen hela familjen, kanske ta med lite picknick någonstans. Men de planerna fick läggas på hyllan. Men, vi ska nog mysa iallafall, det blir grillning ikväll. Vi är lite sugna på att gå på bio också, men det är ju det där med barnvakt då. Och alla de som brukar vara barnvakt bor flera mil bort, så det blir så drygt att först åka och lämna Elliot för att sen hämta honom ett par timmar senare. Så vi blir nog hemma, kanske hyr en bra film istället..

Någon som har något tips på en bra film?

Kommentarer
Postat av: Tova

Nämen, vilken sötnos du har :) jag har också en liten Elliot, fast typ ett halvår yngre än din. Alltid kul att hitta nya mamma-bloggar :)

2010-05-13 @ 17:08:03
URL: http://trasslet.se
Postat av: Becca & baby

Om du vill se en hemsk/läskig film så kan jag starkt rekommendera franska filmen Inside. Väldigt blodig och inte superläskig, men väldigt stark, speciellt för oss som har varit gravida och nu är mammor. Annars är spanska filmen Them väldigt bra också, har ett slut som är väldigt hemskt enligt min mening. Roliga filmer har jag inga tips om tyvärr, är väldigt kräsen när det gäller komedier :P



Har du något tips på film? :)

2010-05-13 @ 18:56:40
URL: http://grrsexymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0