En underbar dag!

När vi vaknade igår så var det lite gråmulet ute, och jag trodde att det skulle bli en regnig dag som skulle få spenderas inne. Men det tog inte lång tid innan det sprack upp och solen tittade fram. Vi bestämde oss för att vi skulle ta en promenad ner på stan, och sagt och gjort, vid elva gick vi ner. Vi började med att sätta oss på Akropolis och äta souvlaki i solen, och sen gick vi runt och kikade lite i affärer. Köpte äntligen ett par skot till Elliot. Fick bli ett par Vans-liknande på H&M, det enda par som har suttit någorlunda och som har varit snygga. De är lite för stora, men inom någon månad så har han nog vuxit i dem.
Johan köpte en keps också och eftersom vädret har börjat tillåta det nu, så köpte jag ett par korta leggins. Vi satte oss och åt mjukglass i solen vid Sigmatorget under dagen, något man måste göra när solen skiner som det gjorde igår!
Eftersom jag utvecklade ett par skavsår på lilltårna eftersom mina fötter inte var vana att gå utan strumpor i mina textilskor, så tog vi bussen hem. Det var nog bra dock, eftersom jag redan nu har bränt mig på axlarna och ryggen.
Efter vi hade kommit hem så tog vi bilen och åkte ut till Kärsta. Bilen var i akut behov av en tvätt, såg ut som om vi varit ute och åkt off-road med den.. Vi hade även takboxen kvar på den, så den ville vi få av. Så nu är bilen ren och fin.
Åkte hem efter vi hade tvättat bilen, och myste framför en film! Det var verkligen en lyckad dag igår! Hade varit roligt om det var lika bra väder idag.. Men det blir nog en bra dag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0