Fy för mig...

Jag blir så less på mig själv ibland. Så jävla less. Jag hade nästan gått ner 10 kilo, och så börjar jag äta massa gotte igen. Nu har jag nog gått upp något/några kilo denna vecka, och jag blir bara så sur. Varför kan jag inte hålla mig ifrån godis, chips, onyttig snabbmat och annan skit? Hur svårt kan det vara att bara äta tre mål mat om dagen + mellanmål som frukt eller dylikt? Varför kan jag inte ha lite självdisciplin för en gångs skull? Jag vill ju tappa alla mina graviditetskilon + lite till, men nej då, när man står där och väljer mellan sallad och kebabtallrik så blir det en kebabtallrik. När man väljer mellan grönsaksdip och lösgodis, så blir det lösgodis.. Jag har ett delmål som jag ska ner till innan den 5 maj, annars blir det ingen spadag, det har jag bestämt. Kan jag inte hålla mig från allt gott så ska det straffas. Nu blir det hårda tag igen. Tänker faktiskt skriva upp allt här som jag äter, så att jag får skämmas om jag inte kan hålla mig från att stoppa socker och en massa fett i munnen..

Kommentarer
Postat av: Anna

du kanske skulle bli hjälpa av LCHF.. det tror jag att jag skulle bli med mitt sockerbehov! men jag har inte testat än...

2010-05-25 @ 00:59:03
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0