Här sitter jag...

...ganska ensam och fryser om mina fötter. Johan gick in och la Elliot för över en timme sen, så jag misstänker starkt att det inte bara är en som ligger och sover inne i sovrummet. Vi som skulle kolla på en massa Lost-avsnitt och ha myskväll. Tji fick jag. Funderar nästan på att joina dem där inne snart, ögonlocken känns onormalt tunga. Iallafall om man tittar på att klockan bara är strax före nio. Men förklaringen är väl inte direkt så konstig, Elliot har ju vaknat halv sex två mornar på raken nu, och det är inte jag riktigt van vid.

Hoppas på solsken imorgon bitti! Ska ta mig en tidig promenad då, innan det hinner bli för varmt. Jag är inte direkt ett stort fan av solen. Eller värmen. Min hud är verkligen inget fan av solens UV-strålar kan jag tala om. Vistas jag i solen lite för länge utan lite för lite solskyddskräm så får jag härliga soleksem. De pryder nu mina underarmar och mitt bröst efter att ha tillbringat största delen av dagen utomhus. Tur att det inte kliar iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0