Intensivt

Igår var det en ganska lugn, men samtidigt fullspäckad dag. Vi gick hemifrån vid halv elva och mötte Carro och Lennox och gick en promenad i Bjurhovdaspåret. Hamnade sen här hemma och satt och degade. Var sen och vägde mig och den visade på minus, dock bara 2 hekto. Har varit två veckor sen förra vägningen som har varit fyllda av allt möjligt gott, men det har det faktiskt varit värt. Hade iallafall inte gått upp något, så får väl vara nöjd med det.

Efter vägningen åkte vi hem och satte igång grillen, vi fick finbesök av Carro, Johan, Lennox, Jimmy, Micke och Grobo på kvällen och vi åt gott till hockeyn. Eller hockeyn tittade inte jag och Carro på, vi hängde mest på altanen och spelade yatzy, drack fanta och pratade strunt. Så det ska vara en varm sommarkväll i maj!

Idag blri det ännu en intensiv dag. Pappa min kommer och hälsar på oss snart, och efter lunch kommer mina mammavänner hit och fikar så att barnen får leka med varandra. Ikväll ska vi nog ta och mysa ensamma jag och Johan, kanske titta på en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0