Måltidsersättning

Jag och Johan har pratat lite och kommit fram till att vi ska byta ut ett mål mot någon form av måltidersättning. Bara för att lite fart på viktnedgången. Så nu till middag har det blivit en bar från Allévo, och jag är faktiskt mätt. De är väldigt mäktiga deras bars, och goda också! Vi har även bestämt att vi ska äta sallad och kött den andra måltiden och till frukost blir det gröt, måltidsersättning, smoothie eller sockerfri yoghurt med lite fett. Blir vi sugna på något så är det frukt som gäller, eller möjligtvis en bar till mellanmål.


Kommentarer
Postat av: Anna G

En morot är bra att tugga på och ett stort glas vatten. Jag har börjat att dricka ett stort glas vatten innan varje mål. Då blir man fortare mätt :-)

2010-05-10 @ 18:02:25
URL: http://annagoran.blogspot.com
Postat av: Beda

Man blir tjock av att inte äta ordentligt..

Kroppen ställer in sig på svältläge!

2010-05-10 @ 20:46:04
Postat av: Mikaela Johansson

Hej hej :) Jag är sjukt imponerad av all vikt du tappat :D Du är jätteduktig! Jag kör med Herbalife måltidsersättning, dem har även mellanmålsbars och liknande. Min mamma och en kompis kör också och dem gillar det också. Det funkar jättebra så det kan jag verkligen rekomendera om ni är sugna på att köra något sånt :)

2010-05-13 @ 00:46:08
URL: http://mkea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0