Öronbarn

Idag har jag inte haft tid att uppdatera. På förmiddagen var Elliots morfar och moster här och hälsade på, och sen kom Johan hem på lunch. Efter lunch hade jag tänkt gå ut på en promenad, men sen när jag kände på Elliot så kändes han varm. 38,5 grader hade han i feber, och han reagerade väldigt när jag rörde vid hans öron. Han var väldigt grinig och trött också, så jag var ganska övertygad om vad det var. Så jag ringde till läkaren och fick tid för undersökning klockan fyra, och det var ju öroninflammation igen. Inte konstigt att han vaknade inatt vid tre och var helt hysterisk, man vet ju själv hur ont det gör.. Så nu är det penicillinkur i fem dagar som gäller för Elliots del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0