Sjuklingar

Jag och Elliot är sjuka. Det börjar bli bättre nu, men igår var katastrof. Min hjärna kändes som om den hade vuxit tre storlekar och tryckte på skallbenet. Det rann snor och jag var så täppt i näsan så jag hade svårt att andas. Idag är jag fortfarande snorig och jag nyser som aldrig förr, men det kan jag leva med. Elliot är snorig han också, men det rinner inte lika mycket ur ögonen på honom, och han har ingen feber. Det verkar inte som om det har utvecklats någon öroninflammation heller.

Min dag igår blev dock mycket bättre när Johan kom hem från jobbet med en stor blombukett, första säsongen av Lost, pepsi max och en liten påse chips! Min blivande man är den bästa som finns, det kan ni ge er på!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken underbar kille Johan är. Jag har sagt det förut men, gud vilken tur du har haft!!

Krya på er! Kram / Mamma.mormor.

2010-05-26 @ 17:08:33
Postat av: Anna

usch, krya på er!



pepsi max är inget för mig och inte lost heller, min pojkvän kollade på det men nej, inget för mig :)

2010-05-27 @ 02:38:42
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0