Skor

Jag är rätt seg idag. Hade det inte varit för att Johan tyckte att vi skulle hämta ut hans slipade solglasögon nere på stan, och att jag därför fick lov att duscha och fixa iordning mig, så hade jag nog fortfarande suttit här i morgonrock.. Men nu fick jag iallafall lite energi.

När vi var nere på stan försökte jag hitta skor till Elliot. Hittade inte ett enda par någonstans! Elliot har lite speciella fötter, de är ganska höga och breda och har väl ungefär strlk 19-20. Var nere på Skopunkten, men där hade de inte strlk 19 på ett enda par skor, vilket Elliot behöver. På H&M hade de bara skor i strlk 20/21, vilket är för stort. Hittade ett par på Din sko, men de var inte helt rätt, hehe.

Så min fråga är, vet någon vart man kan köpa snygga skor i strlk 19-20 på nätet? De ska helst inte kosta skjortan..

Kommentarer
Postat av: Sara

Kolla på Deichmann Sko! Där hittade vi till vår lillkille och dom har skor i strl 18 och uppåt! Tyvärr finns dom vi köpte inte på nätet.. Men har ni en butik i närheten hade jag tittat in där :)

2010-05-14 @ 14:51:43
URL: http://sannasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0