Vagnbyte?

Det har varit dåligt med uppdatering idag, har inte heft varken tid, ork eller lust.
Tidigt imorse gick vi på promenad. Gick först till Malmaberg och plockade upp Carro, sen gick vi till Aros baby för att jag skulle provköra en vagn som vi funderar på att köpa. Jag älskar den vagnen vi har nu, Emmaljunga Scooter, men den går inte att vända, vilket jag tycker är jobbigt. Vill kunna underhålla Elliot när han blir otålig, och det är så svårt att göra det när han sitter framåt. Sen är han inne i en ålder då allt ska kastas på backen, och det går att se lite lättare om han sitter mot en. Iallafall, vi gick dit, men vagnen fanns inte inne.. De hade nyss sålt det sista exemplaret, så det blev ingen provkörning. Fick dock en broshyr med lite mer information om den vagnen som jag tog med hem. Ringde till Barnens hus när vi kom hem och kollade om de hade några exemplar inne där, och de hade de, så vi kanske ska åka och titta på den imorgon. Vagnen vi funderar på är en Carena Free, det är en relativt billig sittvagn med vändbart styre. Har läst lite om den på internet, och de som har den verkar vara väldigt nöjda. Gillar att det är fullt liggläge på den, och fyra vanliga hjul.
Efter vi hade varit på Arosbaby så skildes jag och Carro åt och så gick jag och Elliot hem. Sen har det inte hänt så mycket mer idag, Elliot har mest varit grinig, och vi har varit lite smått osams, hehe. Tror att det är tänder på gång, för det är ingenting som passar..

Nu är det hockey på TV:n, så nu stänger jag ner det här. Vi ska äta lite lightglass med färska jordgubbar till!




Här är vagnen vi funderar på, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar utseendet på den. Vi har också en scooter till Castor nu och det enda negativa jag kan hitta på den är just att den inte går att vända. Räknar dock med att det bara är en period nu som jag hade velat ha honom vänd mot mig så vi fortsätter med den. Till Molly hade vi också en sulky som bara var vänd från oss men det reagerade jag aldrig på då, så jag tror det mest är en vanesak att man vill ha dem mot sig. Måste ses snart och låta grabbarna busa med varandra, var jättelänge sen vi träffades nu. Kram till hela familjen!

2010-05-12 @ 06:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0